Senior medewerker functioneel beheer


Stimulus / Provincie Noord-Brabant
Lokale overheid
Voor onze opdrachtgever Provincie Noord-Brabant te ‘s-Hertogenbosch zijn wij op zoek naar een freelance Senior medewerker functioneel beheer
Startdatum: 5 mei 2025
Duur: 12 maanden
Tarief: €70 – €95
Deadline aanbieden: 14-03-2025 06:00
Inzet: 36 uur per week
Standplaats: ‘s-Hertogenbosch / Hybride
Optie tot verlenging: Ja, optie verlenging: 2 x 12 maanden
De inzet is gewenst voor een langere termijn, ook de overige teamleden zijn al langer zittend, er is geen sprake van opstart maar wel continue optimalisatie.
Wij hopen de aanbesteding te kunnen vervullen met iemand die reeds kennis heeft van Business Central, aangezien dat het systeem is waarmee zij werken.
Bedrijfsachtergrond
Stimulus is binnen de provincie Noord Brabant verantwoordelijk voor het beheer en uitvoering van een aantal Europese subsidieprogramma’s. Daarbij is zij belast met de uitvoering van het functioneel beheer van het systeem waarmee de subsidieprogramma’s worden uitgevoerd. De medewerker is verantwoordelijk voor het functioneel beheer op applicatieniveau. Daarnaast voor het inrichten en beheren van subsidieprogramma’s en verrichten van telefonische helpdeskwerkzaamheden. Stimulus is de landelijke telefonische helpdesk bij technische vragen of problemen die interne en externe gebruikers hebben.
Opdrachtomschrijving
Als senior functioneel beheerder is het je doel om zorg te dragen voor de inrichting en betrouwbare werking van de subsidieapplicatie. Je werkzaamheden bestaan uit:
- Eerste aanspreekpunt voor interne en externe gebruikers. Het bemannen van de telefonische helpdesk is een belangrijk onderdeel van je werkzaamheden.
- Opleiden en coachen van junior medewerkers.
- Testplannen opstellen en zelf de testen uitvoeren.
- Acceptatieprocedures opstellen.
- Gebruikers en key-users trainen.
- Inrichten van Europese subsidieprogramma’s.
- Voorstellen ter verbetering van de omgeving en de applicatie maken.
- Contact hebben met leveranciers en zorgen dat het systeembeheer op een passende manier wordt uitgevoerd.
Functie-eisen
- Kandidaat beschikt over een afgeronde relevante opleiding op HBO/BSc – niveau, zoals Informatics, Software engineering, Data Science, Technische natuurkunde/informatica. Dit blijkt uit het CV.
- Minimaal 4 jaar aantoonbare relevante ervaring met het functioneel beheer van het softwarepakket Business Central en met het inrichten van Europese subsidieprogramma’s in Business Central. Dit blijkt uit het CV.
- Je hebt aantoonbare kennis van (dit is iets anders dan ervaring hebben met..):
- De wijze waarop softwarepakket Business Central functioneel en technisch getest wordt.
- De wijze waarop de Agile scrum methodiek wordt toegepast. Dit blijkt uit het CV.
- Kandidaat heeft ervaring met het opstellen van testplannen en testen van het softwarepakket Business Central. Dit blijkt uit het CV.
Kandidaatomschrijving
Kandidaten moeten in het bezit zijn van een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG25).
De volgende competenties zijn van belang: analyserend vermogen, flexibiliteit, overtuigingskracht, stressbestendigheid, organisatiesensitiviteit, innovatief, integriteit, daadkracht en mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden.
Sollicitatie
Solliciteer of stel een vraag via de “solliciteer” button! We ontvangen bij een sollicitatie graag je CV en motivatiebrief. Onderschrijf in je motivatiebrief los van je algemene motivatie svp ook de functie-eisen per eis. Svp puntsgewijs aantonen dat je voldoet aan de functie-eisen of toelichten hoe jij denkt dit dan wel aan te vliegen als je niet (helemaal) aan de eis voldoet.
Men streeft ernaar de gesprekken te laten plaatsvinden in de week van 24 maart 2025.
Keer terug naar alle vacatures
Om te solliciteren op deze vacature stuur je je sollicitatie naar info@berkhofenterprises.nl