Technisch Applicatie Beheerder
![](https://berkhofenterprises.nl/wp-content/uploads/2021/01/Illustratie-10rond.png)
![Internationaal agrarisch bedrijf](https://berkhofenterprises.nl/wp-content/uploads/2021/01/Illustratie-10rond-150x150.png)
Internationaal agrarisch bedrijf
Onze opdrachtgever is een agrarisch bedrijf
Voor één van onze opdrachtgevers uit de omgeving van Hoorn zijn wij op zoek naar een Technisch Applicatie Beheerder.
Als werving- en selectiebureau helpen wij onze klant met het vinden van de perfecte kandidaat. Lees verder om meer te weten te komen over deze geweldige kans.
Bedrijfsachtergrond
Onze opdrachtgever is een toonaangevende speler in de agrarische sector, gespecialiseerd in de ontwikkeling en productie van hoogwaardige zaadvariëteiten. Met een wereldwijd team streeft het naar innovatie en duurzaamheid om de voedselvoorziening te verbeteren en te zorgen voor betere oogsten en een verhoogde weerstand tegen ziekten. Gedurende tientallen jaren heeft het bedrijf een sterke reputatie opgebouwd door voortdurende investeringen in onderzoek en technologie, en door nauw samen te werken met boeren over de hele wereld om hun productiviteit en winstgevendheid te vergroten.
Verantwoordelijkheden & Kernactiviteiten
Als Technisch Applicatie Beheerder ben je verantwoordelijk voor het technische beheer en de implementatie van applicaties op wereldwijde schaal. Je werkt voor een internationaal team en ondersteunt onze medewerkers wereldwijd, wat jouw werk niet alleen technisch uitdagend maar ook bijzonder impactvol maakt. Je zult werken aan applicaties en systemen die door al onze locaties en medewerkers worden gebruikt. Ideeën worden niet alleen gewaardeerd, maar kunnen ook worden beloond met een Innovatieprijs. Je werkt nauw samen met professionals uit verschillende disciplines, wat zorgt voor een dynamische werkomgeving en veel mogelijkheden om van elkaar te leren.
- Technisch beheer: Beheren en ondersteunen van wereldwijde applicaties zoals Dynamics 365 F&O, Workday en SharePoint, en bijdragen aan nieuwe implementaties projectmatig.
- Ontwikkeling en integratie: Mede helpen ontwerpen, ontwikkelen, testen en onderhouden van integratieoplossingen op basis van het Azure Integration Platform.
- Probleemoplossing: Monitoren, analyseren en oplossen van technische problemen om de continuïteit van systemen te waarborgen.
- Documentatie: Opstellen en up-to-date houden van technische documentatie.
- Databasebeheer: Onderhouden van SQL-databases.
- Prestatieverbetering: Proactief verbeteren van de prestaties van onze systemen.
Je maakt deel uit van een team van tien collega’s, bestaande uit technische en functionele applicatie engineers. Je rapporteert aan de Manager IT Services en werkt voor deze functie minimaal drie dagen per week vanuit hun hoofdkantoor.
Functie-eisen
- Opleiding: Bachelor in Informatietechnologie, Computerwetenschappen of een gerelateerd vakgebied.
- Ervaring: Minimaal drie jaar professionele ervaring in een vergelijkbare rol.
- Technische expertise: Kennis van Agile en DevOps methodes en tools; sterke competentie in technisch applicatiebeheer.
- Vaardigheden: Bekend met netwerken, Microsoft platformen, PowerApps en MS SQL. Kennis van applicaties zoals SharePoint, TopDesk, Facility Management System, Health Safety Environment is een pré.
- Technologieën: Ervaring met een of meer van de volgende technieken: Microsoft Azure, Azure DevOps, Databasebeheer.
- Taalvaardigheid: Analytisch vermogen en beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
- Persoonlijke eigenschappen: Passie voor nieuwe technologieën en kennisopbouw, sterke analytische en probleemoplossende vaardigheden, en een scherp oog voor IT-processen die geautomatiseerd kunnen worden.
Arbeidsvoorwaarden
- Flexibele werkregelingen: Mogelijkheid tot flexibele werktijden en thuiswerken.
- Welzijnsprogramma’s: Toegang tot diverse welzijnsprogramma’s en gezonde eetopties.
- Vakantiedagen: 25 betaalde vakantiedagen met de optie om extra dagen te kopen ter waarde van twee keer de wekelijkse arbeidsuren.
- Vitaliteitsdagen: 1 betaalde vitaliteitsdag voor alle medewerkers, plus extra dagen naarmate je ouder wordt.
- Reiskostenvergoeding: Bijdrage voor overnachtingen indien je verder van het hoofdkantoor woont.
- Apparatuur: Laptop en smartphone van de zaak.
- Professionele ontwikkeling: Actieve samenwerking in jouw professionele groei, op maat gemaakte ontwikkelingsprogramma’s en toegang tot een wereldwijd e-learning platform.
- Pensioen: Werkgeversbijdrage aan pensioenvoorzieningen.
Sollicitatie
Solliciteer of stel een vraag via de “solliciteer” button! We ontvangen bij een sollicitatie graag je CV en motivatiebrief. Onderschrijf in je motivatiebrief los van je algemene motivatie svp ook de functie-eisen per eis. Svp puntsgewijs aantonen dat je voldoet aan de functie-eisen of toelichten hoe jij denkt dit dan wel aan te vliegen als je niet (helemaal) aan de eis voldoet.
Keer terug naar alle vacatures
Om te solliciteren op deze vacature stuur je je sollicitatie naar info@berkhofenterprises.nl